ADTS 405 MKII, RVSM gereksinimleri ile uyumlu, uçak pitot statiğinin hassas kalibrasyonu / doğrulanması için kullanılan çift kanallı bir Ps ve Pt basınç kontrol sistemidir. Çok çeşitli sabit veya döner kanatlı uçak işletim zarfları için tamamen programlanabilen ADTS 405 MKII, altimetreler, hava hızı göstergeleri, tırmanma hızı göstergeleri, Mach metre ve hava veri bilgisayarları gibi hayati uçuş enstrümantasyonunun doğru ve hızlı bir şekilde test edilmesini sağlar. Uzaktan kumandalı bir el terminali, aletin kokpitten veya uçuş güvertesinden tek bir operatör tarafından sürülmesini sağlar.
Özellikler
• Yüksek hassasiyetli TERPS sensörü
• Uçuş hattı ve rack versiyonları
• Sivil ve askeri şartnamelere uygunluk
• Entegre veya uzaktan kontrollü basınç / vakum kaynakları
• Tamamen CE ve ROHS II uyumlu
ADTS 405 MKII serisi, kanıtlanmış bir dünya lideri ve birçok sektör tarafından kabul edilmiş bir endüstri standardıdır:
• Ulusal ve uluslararası sivil havayolları
• Askeri güçler
• Uçak üreticileri
• Kurumsal filo sahipleri
Ürüne ait yorum bulunmamaktadır.
ADTS Touch ile birlikte verilen ADTS554F, çok amaçlı 4 kanallı taşınabilir, bağımsız bir pitot statik test cihazıdır.
ADTS Touch üzerindeki kurulum menüsünde seçim yaparak, ADTS554F:
• ADTS552F ile aynı kabiliyete sahip iki kanallı bir pitot statik test cihazı olarak çalışır
• ADTS553F ile aynı kabiliyete sahip üç kanallı bir pitot statik test cihazı olarak çalışır.
• 2 pitot statik sistemin eşzamanlı testi için 2 bağımsız iki kanallı pitot statik test cihazı olarak çalışır.
ADTS Touch ile birlikte verilen ADTS552F, taşınabilir, bağımsız, iki kanallı bir pitot statik test cihazıdır. ADTS552F, rakım, hava hızı ve tırmanma oranını simüle eden basınçları sızdırmaz kılmak ve doğru bir şekilde kontrol etmek için hortumlar aracılığıyla uçak Ps ve Pt portlarına bağlanacak şekilde tasarlanmıştır.
ADTS Touch ile birlikte verilen ADTS542F, "Rampadaki Uçak" testi için küçük, hafif ve uygun maliyetli, taşınabilir, iki kanallı bir uçuş hattı için pitot statik test cihazıdır. ADTS542F ayrıca düşük pitot statik talepleri olan herhangi bir uçak veya helikopterler ve pervaneli uçaklar dahil hafif uçaklar için idealdir.
RVSM doğrulaması için uygun bir doğruluk sağlamak için yeni ADTS542F, yenilikçi Druck orantılı basınç kontrolü ile birlikte gelişmiş Druck TERPS teknolojisini içerir.
DPI610E-Aero, uçak pitot statik sistemlerinin hassas kaçak testi için düşük maliyetli ancak esnek bir taşınabilir kalibratördür.
Güvenilir DPI610-Aero üzerine inşa edilen geliştirilmiş DPI610E-Aero, yüksek çözünürlüklü arka aydınlatmalı ekranı, dayanıklı tasarımı ve en yeni TERPS Performance basınç algılama teknolojisini kullanan yenilenmiş bir kullanıcı arayüzüne sahiptir.
ADTS Touch ile birlikte verilen ADTS553F, taşınabilir, bağımsız, üç kanallı bir pitot statik test cihazıdır. ADTS553F, bir uçak Ps2'ye bağlanmak için üçüncü bir basınç kontrolörü eklenerek ADTS552F ile aynı iki kanal özelliğine sahiptir ve "Hücüm açısını" (AOA) simüle eder. ADTS553F, ADTS Touch'taki kurulum menüsünde seçim yapılarak iki kanallı pitot statik test cihazı olarak da kullanılabilir.
Ultraprobe® 401 Digital Grease Caddy Pro ile yağlama zamanınızı programlayın ve rulman arızalarınızı minimize edin.
Ultraprobe 401 Digital Grease Caddy yağlama programınızı optimize etmeniz için gereken her şeye sahiptir. Hangi yağlama metodunun kullanıyorsanız kullanın; zamana bağlı/önleyici yağlama ya da duruma bağlı yağlama, Ultraprobe 401 sisteminde ihtiyacınız olan her şeyi bulabilirsiniz.
İleri düzey dijital teknoloji ve data yönetimi programının (DMS) mükemmel birleşimiyle tüm yağlama uygulamalarınızı takip etme, trend oluşturma, alarmları takip etme ve sürekli olarak programınızı geliştirme olanağına sahip olursun.
Uygulama Alanları
Rulman yatağı yağlama kapasitesi
Kullanılan yağ çeşidi
Baz alınan dB seviyeleri
Yağlama öncesi dB seviyeleri
Yağlama sonrası dB seviyeleri
Yağlama sırasında yağ tabancasının kullanım sıklığı
Yağ tüketimi
Maliyet analizi
Rulman durumu trendi
© 2020 Enotek Mühendislik ve Danışmanlık Hizm. San. Tic. A.Ş.. Tüm hakları saklıdır.